Check dubbel check

3 maart 2017 - Heythuysen, Nederland

Zojuist nog inspectie uitgevoerd in mijn rugzak, of ik wel alles erin heb en belangrijker nog, niet teveel. Morgen dus echt oefenen met volle bepakking. De twijfel slaat toe. Loop ik met 1 of met 2 stokken, trek ik de regenjas aan of verstop ik mij onder de rugzak poncho. Het probleem met de regenjas is wanneer trek je hem aan, wacht je te lang dan ben je al nat eer de jas aan gaat. Maar doe je het te snel dan loop je misschien voor niets in de regenjas. De poncho gooi je zo over je hoofd en hangt dan nog over de rugzak. Maar ja, een zorg voor morgen. Eerst maar eens lekker slapen als dat al lukt met die gezonde spanning. De wekker staat op 07.00 uur dan kan ik lekker rustig ontbijten. De bammetjes liggen al gesmeerd in de koelkast, en koffie maken doe ik morgenochtend. Heb er erg veel zin in. Ben zo benieuwd hoe het gaat en voelt. De weersvoorspelling is niet echt gunstig. Regen met een temperatuur van 14 graden. Niet koud dus. Maar ik had toch graag een beetje zon voor zo'n eerste oefendag. Als we maar geen onweer krijgen, want een metalenstok blijkt zeer gevaarlijk heb ik gehoord die trekt namelijk de bliksem aan. En aangezien die niet in mijn rugzak passen moet ik ze aan de buitenkant vastmaken en dan ben je nog een bliksem afleider. Dus straks voor het echte grote werk wordt een een boomstam(metje). Dus gewoon een ordinaire boomtak. Dat is het beste heb ik me door ervaren Peregrino's laten wijsmaken. Hier laat ik het even bij. Morgen hoop ik met een spetterend verhaal met foto's te verschijnen in mijn blog.

1. Anja Timmermans:
    3 maart 2017
    Veel succes! Geniet ervan en hopelijk valt het weer enigszins mee!

Xxx
  2. Raymond Hoebink:
    4 maart 2017
    En genoten van je eerste dag. Goed weer gehad hoop ik.