Pieterpad 1e etappe Pieterburen Groningen

8 april 2021 - Groningen, Nederland

Het was een pittige dag. Gure stormachtige wind . In de kale vlaktes was het best zwaar door de wind vooral. Soms waaide ik bijna van de weg. De dag begon met hagel en regen. Namate de dag vorderde nam de wind ook toe. Doordat ik paar keer verkeerd gelopen ben is het traject ruim 36km geworden.In GGroningenbij restaurant De Sleutel om half 5 mijn maaltijd gehaald wat ik fijn achter het restaurant in een stil steegje aan een privé tafeltje uit de wind kon opeten.  Morgen hopen dat het weer beter is. Ik heb wat leuke foto's maar het was voor 80 % open velden.

1. Miranda Boel:
    8 april 2021
    Ach Joke toch ook nog de wind tegen. N harde tocht. Ik hoop dat je n lekker bedje hebt vannacht.
  2. Joke:
    9 april 2021
    Hoi Miranda ik heb heel goed geslapen. Vandaag was het beter weer en een afwisselende natuur. Dat maakte het leuker.
    Zojuist gegeten appelkaneel pannekoek en een soep. Nu relaxen met een wit wijntje. Op naar de 3e etappe