Pieterpad 6e etappe Gramsbergen Ommen

13 april 2021 - Arrien, Nederland

Het was weer een prachtige dag. Met lichte bewolking en een zonnetje.  Mooie afwisselende etappe doorkomst  Harderberg , Rheeze stukken zeesserbosch en  langs de mooie Vecht. Ik heb weer genoten van deze  dag. En natuurlijk vandaag het toetjes bankje niet kunnen missen.  Heerlijk toetje op een fijn plekje uit de wind. Genoten! Morgen etappe Ommen Holten.

1. Anja Timmermans:
    13 april 2021
    Mooi!! En wat grappig zo'n toetjesbankje 😁.
  2. Joke:
    13 april 2021
    Ja dat was ook wel lekker. Ik zat er even doorheen. Had al lang geen vrij bankje meer gezien. Veel fietsers vanaf campings die rondje aan het fietsen waren. Vandaar de lunche ook op de grond tegen een boeren hek aan.
  3. Miranda Boel:
    13 april 2021
    Veel water n grote kei lekker toetje basic picknick situatie en weer heel wat kilometers gedaan vandaag. Heel mooi.
  4. Joke:
    Jazeker weer heel wat km's vandaag. Morgen zijn het er 36 tot station Holten
  5. Coen Houtakkers:
    13 april 2021
    Weer flink doorgelopen en genoten dus, zelfs een steen van “kei tof” gevonden 👍 en ja, het is heel mooi langs de vecht, dat weten we van onze fietstochtjes. Veel succes morgen en het weer wordt alleen maar beter!
  6. Joke:
    15 april 2021
    Dank je Coen en Gerrie. Ik ben volop aan het genieten. Nederland is zo mooi. Dat ga je nu steeds meer waarderen.