Pieterpad dag 18 etappe Strabeek Gem.Valkenburg St Pietersberg finish

27 april 2021 - Sint-Pietersberg, Nederland

Een laatste mooie dag van Valkenburg naar de finish op de St Pietersberg in Maastricht.  Na een koude ochtend start kwam al snel het zonnetje te voorschijn.  Het beloofd een mooie afsluiting van mijn pad te worden. Lopend in de richting van het Geuldal kom je in twee aaneen gesloten natuurgebieden langs de Geul. Ook prachtige Diepe mergelgroeves gezien. Langzaamaan richting Maastricht onder het spoortunnel door naar de binnenstad. Als laatste over de St. Servaasbrug richting de Luikerweg en omhoog lopen naar het Ford St. Pieter. Daar kwam Raymond mij tegemoet gelopen en zijn we samen naar het uitzichtplatform het eindpunt finish van het Pieterpad gelopen. Het was een geweldige reis, ervaring en beleving wat ik nog lang zal koesteren.  Met dank aan mijn kinderen Raymond, Anja en Edwin, Amber, en vriend Leo die het mogelijk maakte dat ik deze geweldige reis en beleving aaneengesloten kon lopen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miranda Boel:
    27 april 2021
    Wat n prachtige afsluiting van je reis. Mooi ook dat Raymond je binnenhaalde. Nu nog lang nagenieten. 498 km en dat binnen 16 dagen. N topprestatie gefelicititeerd.
  2. Joke:
    27 april 2021
    Dank je. Om.precies te zijn 551 km in 18 etappes. Het naar slaap adressen lopen en ook weer terug lopen naar eindpunt vorige dag!! ! En met enige regelmaat vsn parcours afgeweken om iets van dichtbij te willen aanschouwen. Het was een prachtig avontuur.