Pieterpad etappe 8 Holten Vorden

15 april 2021 - Vorden, Nederland

Vanmorgen gezellig samen met Leo na een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt Op weg naar Holten naar het eindpunt van gisteren om vervolgens naar Vorden te lopen. Leo liep de eerste 8 km met mij mee! Zo leuk en gezellig. Het was in Holte wel een beetje zoeken naar de route maar Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. De eerste km's gezamenlijk gelopen te hebben gingbik alleen verder op.mijn pad.  Het was wederom een prachtige afwisselende route. Ik sta iedere dag weer versteld hoe sterk ik wordt. Maar ook de verandering van de landerijen wateren en bezienswaardigheden. Zo keer je je eigen land weer meer waarderen hoe prachtig het is in Nederland. Vandaag veel prachtige landhuizen en Kastelen gezien. Morgen kom ik nog langs het Kasteel van Vorden. Die foto voeg ik dan nog wel bij. Nu op de helft van het Pieterpad.

1. Raymond Hoebink:
    Kasteel Slangenburg kom je ook langs tussen Zelhem en Doetinchem😉
  2. Joke:
    15 april 2021
    Prachtig., dat wordt weer genieten. Want ook daar is her een prachtige omgeving! Tot morgen, zaterdag rustdag. Ook wel even lekker😉
  3. Gerrie:
    15 april 2021
    Leuke verhalen Joke, mooi avontuur en prachtige foto’s🤗
  4. Joke:
    15 april 2021
    Dank je Gerrie. Hetbid idd een avontuur waar ik ook erg vsn geniet
  5. Anja Timmermans:
    15 april 2021
    Oh ik had net dus ook al foto's van vandaag zitten kijken 🤣. Fijn op de helft! Dat moet een goed gevoel geven! Dus als je bij Raymond je rustdag hebt gehad en je gaat weer verder, ben je echt al 'ruim' over de helft? Top!! 😘
  6. Raymond Hoebink:
    15 april 2021
    Bij mij een rustdag, zondag het begin met een klim van 93 meter Hettenheuvel🤣 en dan stijle klim van Hulzenberg naar uitkijktoren. Die rust dag heb je nodig😉
  7. Joke:
    Komt goed hoor. 👣🥾🎒🚶
  8. Raymond Hoebink:
    15 april 2021
    Oh ja zeker, hoeven niet te rennen☺
  9. Miranda Boel:
    15 april 2021
    Hoi Joke fijn dat t zo goed gaat en je zo geniet. Ik vind ook dat je goed uitziet op de fotos. Op naar Raymond je volgende rustpunt. Veel plezier en geniet.