Welkom op mijn reisblog!!

26 februari 2017

Welkom op mijn reisblog. Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn voettocht, en mijn belevingen.Hoewel ik mijn leven goed op de rails heb zegt iets in mij zegt dat ik deze reis wil maken. Niet zeker of het er ooit van gaat komen!  Al  kan ik niet goed onder woorden brengen wat het precies is en wat ik erbij zal voelen. Het leven heeft mij in 2004 in een rollercoaster geworpen van gevoelens en gedachten. Langzaam maar zeker toewerkend naar een climax blijf ik overeind.  De emoties bleven uit mijn ogen stromen, het leek inmiddels wel zo'n volgestouwd vat waar het deksel niet meer oppastte, wat ik ook probeerde. Vanaf december 2004 was ik onzeker, angstig en het vertouwen in een toekomst en mijzelf kwijt. Driftig en met veel verdriet ben ik toen op zoek gegaan naar hoe kom ik weer in de vortex?? Waarom is het leven zo meedogenloos en hard. De Vortex is daar.... waar Liefde, Vreugde en Waardering zijn. Het is de frequentie waarop je Grotere, Innerlijke Zelf zit. Het is de ‘plek’ waar je voelt dat je meegaat in de Flow van het Leven. Het is de Vibrationele Realiteit waar al je wensen, groot en klein, zich bevinden, klaar om zich te kunnen manifesteren. Het is daar, waar je op één lijn bent met de Bron-Energie. De vraag is alleen....waar ben ik??? Om weer dichter bij mijzelf en mijn gevoel te komen en blijven. Alles een plekje leren geven,en  proberen het verdriet en gemis achter mij te laten en verder te gaan met mijn leven, wat mij uiteindelijk is gelukt. Teleurgesteld en verdrietig, probeerde ik een beter inzicht te krijgen, mezelf  leren begrijpen, hoe het een en ander in mijn leven gelopen is zoals het  gelopen is. Onzeker, vertwijfeld (on)compleet  maar met vertrouwen ga ik aan de reis beginnen. Deze reis zal mij kracht geven waardoor ik mij gesterkt ga voelen. Ik hoop dat nieuwe  inspiratie en mijn innerlijke bewustzijn mij op mijn weg zal begeleiden, nieuwe inzichten zal geven om in mijn eigen kracht terug te komen. Zoekende op mijn pad vol kronkels, valkuilen en diepe dalen probeer ik er door de jaren heen  achter te komen, wat dat nou is. Ik wil dit op een bewuste manier doen en laten zien dat ik niet alleen de krachtige zelfbewuste vrouw ben. Maar ook een onafhankelijke vrouw maar die wel graag aanhankelijk wil zijn. Het is zeker een bewustwordingsproces wat veel emoties met zich mee brengt. Die emoties en herinneringen zijn verdrietig maar hoop tegelijkertijd ook heel mooi, warm, intens  en liefdevol. Het zal mij hopelijk helpen om mijn koers vanaf nu verder te bepalen en zonodig bij te zeilen daar waar nodig blijkt. Ik hoop dat deze reis mij veel goeds brengt en al mijn hersengedoe zich weer keurig op een rijtje aan mij precenteert. Als voorproef op het Pieterpad en de Camino, loop ik eerst de Walk of Wisdom om te kijken of ik er lichamelijk alswel emotioneel op dit punt in mijn leven sterk genoeg voor ben.  Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverslagen. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor in mijn mailinglijst.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    28 februari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Henk Slomp:
    27 maart 2017
    buen camino. ik ga je volgen als dat geen bezwaar is
  3. Rita:
    27 maart 2017
    ben benieuwd naar je ervaringen!
  4. Joke:
    27 maart 2017
    Geen bezwaar Henk! Het is een openbaar reisblog, altijd leuk als er belangstelling is!

En Rita mijn ervaringen lees je in mijn reisverslagen!
  5. Nico:
    25 april 2017
    Buen Camino Joke. Ik ga je volgen.
  6. Joke:
    25 april 2017
    Hallo Nico, leuk dat je mij gaat volgen. Welkom op mijn reislog
  7. Nico:
    25 april 2017
    Nog even. Ik ben ook met voorbereidingen bezig voor mijn camino mei/juni 2018. Mocht je mij in mijn voorbereidingsfase willen volgen kan dat via mijn blog,

Groetjes
  8. Nico: