Pieterpad etappe 11 Leuth Gennep

19 april 2021 - Gennep, Nederland

Met regen gestart vanaf een gezellig gastadres vanuit Leuht naar Gennep. Stukje Duitsland omzeild door een klein stukje door te lopen op het Pieterpad tot de molen aan de dijk. Vanaf daar een klein stukje omlopen. Wat een goede keus was van Raymond. Hij dtond daar met een collega mij op te wachten. Het stukje om ging om liep je om een prachtig aangelegd natuur strand. Openbare toilet in aanbouw. Van daaruit richting de Duivelsberg en pannekoekrest. Daar een koffie to go gepakt. Na div beklimmingen naar de St Jansberg. Het was een hele klim. Dacht dat er geen eind aan kwam. Al met al een prachtige route met nu en dan een regenbuitje. Het was broeierig warm tussendoor. Weer dichter bij de finish joehoe. Pittige tocht met veel hoogtemeters en luchtvochtigheid erg hoog.

1. Miranda Boel:
    19 april 2021
    Wat n mooie maar intensieve route. Niet te snel lopen Joke anders ben je te snel weer thuis en tis net zo heerlijk.
  2. Joke:
    20 april 2021
    Ik geniet volop. Het gaat idd snel. Voor je weet ben ik al weer thuis
  3. Raymond Hoebink:
    Je bent een topper💪👏🚶‍♀️
  4. Joke:
    Dank je 😘💋
  5. Raymond Hoebink:
    19 april 2021
    Erg mooie foto's, maar ook goed te zien dat de paden niet makkelijk waren en erg heuvelachtig.
  6. Joke:
    20 april 2021
    Oh ja die van Groesbeek de Duivelsberg en St Jansberg. Het is in die regio erg heuvelachtig. Dat wist ik want de N70 route heb ik daar ook getraind met rugzak. En de Walk of Wisdom gaat dat ook over.